sova!

Klockan blev mer än halv elva så jag satsar på att sova innan elva hehe. Duschen tog lite längre tid eftersom det var lite svårt att lyfta armen och kunde inte tvätta armen så lätt haha. Men nu sitter jag i alla fall här i sängen med mitt blöta hår och är redo att sova. Jag orkar aldrig blåsa mitt hår efter att jag har tvättat det, somnar med blött hår istället så är det torrt (och trassligt) när jag vaknar. Jag suger verkligen på att ta hand om mitt hår, nu är det sjuukt slitet. Men aja, ryggen värker utav bara helsike av att sitta kutryggad (heter det så) här i en mjuk säng utan något att luta sig på och tittar ner på data-skärmen framför mig. AJ.

Jag hade verkligen svårt för att välja kläder tills imorn, jag har inga rena kläder!! Det känns som att jag har samma kläder på mig hela tiden, fräscht va?! Men det blir ju så när man väntar med att ta ner tvättkorgen så mamma kan tvätta, tills den är dubbelt så full som den egentligen kan vara. Så att det blir ett berg uppåt, händer det er också? Eller det kanske bara jag som är en mess..



Hihi mitt snygga linne som jag brukar sova i köpte mamma och pappa när dom var på Bahamas precis innan brorsan föddes, alltså för ca 19 år sedan. Älskar det ;) har det även i en ljusare färg.
Texten lyder: Life's a beach och under står det surfers paradise :)

Nu ska jag sova! Hoppas verkligen inte att jag kommer vakna i natt för att jag känner av smärtan i armen som alla säger att jag kommer.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0