snörvel snörvel

Usch jag börjar bli sjuuk. Måste kurera mig. Jag tror att det bara är en vanlig förkylning eftersom att brorsan är förkyld, pappa har precis blivit frisk och mamma börjar känna sig risig. Lyckad familj! Hehe nejdå, men sen i alla fall ringer farmor och får massa tankar om att det kan vara svininfluensan blabla och att hela familjen måste skynda sig och ta sprutan! Blä nu blev jag ju rädd :p Men hon har rätt, jag måste prata med mamma så att hon kan boka en tid för hela familjen. Har ni tagit sprutan? Gjorde den ont?.. Jag gillar inte sprutor :/
Men nu ska jag i alla fall gå ner och mixa min egen mozzarella-sallad, mums! Lägger upp en bild sen på mitt konstverk :)

p.s visst är min bebis kind of cute? (a)



Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0