snörvel, host osv

Usch känner mig ofräsch och seg! Har sovit några timmar under dagen och typ segat framför tv:n, därav inga inlägg. Dagens middag blev sushi, så alltså en sushi-måndag istället för en sushi-tisdag denna vecka. Men tyvärr så kände jag typ ingen smak och var inte så sugen på sushi så mamma fick det som blev över. Och det värsta var att jag inte kände smaken av min COLA, och inte var SUGEN på den - något måste vara fel. I alla fall så börjar jag halv ett imorn. Men jag får se hur jag mår och om jag ens ska gå till skolan. Fast jag hade tänkt att komma till engelskan som är mittenlektionen, köra redovisningen, och sen åka hem igen. Pappa tycker att det är en bra idé men inte mamma, hon tycker att jag antingen går hela dagen eller stannar hemma hela dagen och skjuta upp redovisningen.. Men känns taskigt mot resten av gruppen så kör kanske på pappas sätt.

Nu ska jag i alla fall sova så att jag kanske lyckas ta mig upp imorn. Jag har tagit nässpray och ska strax dricka vatten, snyta mig och ta lite mediciner - sen kan jag förhoppningsvis sova gott! Puss så er, och godnatt.



I vanliga fall, mums. But not today..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0