sleep tight

Nej nu är det dags att sova! Eller ska jag ta en kopp te först.. ? Blev lite sugen på chai-te med socker och honung. Japp tror jag tar mig en kopp av det och sen ska jag krypa ner i sängen. Bästa medicinen är sömn! Jag är inte särskilt trött men mamma tjatar om att jag ska gå och lägga mig så att jag orkar upp imorn och jag har ändå inte så mycket annat för mig. F*ck! Kom precis på att jag måste läsa igenom ett papper som kommer hjälpa mycket inför morgondagens nationella. Aja läser igenom det snabbt, sen kan jag även läsa det på tunnelbanan påväg till skolan imorn. Jag vet redan nu att det kommer vara jättejobbigt att komma upp imorn och tvinga iväg mig själv till skolan för att sen direkt sitta typ 90 min i sträck och skriva en engelska-berättelse av något slag -.- Jag kommer ha noll fantasi och hundra stavfel, nice! Det som dock är bra med nationella är att det inte kan sänka ens betyg bara höja. Men grejen är att jag mååååste göra bra på det här annars kommer jag aödrog få mvg. Och som det känns nu kommer det ju verkligen inte gå bra, speciellt om ämnet vi ska skriva om är "djur" som det var på muntliga.. Typ älgar och björnar? Liksom what?

Men jaaa, nu tjatar mamma igen om att jag ska stänga av datorn! Fine! Skriver igen imorn :) Vet inte om jag kommer hinna innan jag drar iväg till skolan eftersom att jag behöver så mycket sovmorgon som möjligt. Men då skriver jag när jag kommer hem istället :) puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0