skit internet

Åhhhhhh jag dampar på mitt internet, det har inte funkat på flera timmar?! Men nu gick det äntligen.. Jag håller på att packa för full för imorn efter skolan åker jag direkt hem till Tove och sover där tills onsdag! :) Det funkar ju eftersom att jag börjar halv ett. Och sen på tisdag ska jag till hennes skola innan jag börjar så hon kan färga och klippa mitt hår för 200 spänn! Hon går frisör det är därför hehe. Jag ska färga det lite mörkare brunt och sen får hon klippa bort ALLT mitt slitna hår, usch det behövs verkligen. Men det tar emot lite för jag vill verkligen ha längre hår till sommaren. Menmen, ibland behövs det en uppfräschning. Det får bli en (stor) väska med kläder och sen en påse med skolböcker. Vi ska även träna på tisdag men har gympa imornbitti och ska typ bara ha HLR så kan använda dom kläderna. Imorn äter vi middag hos henne men på tisdag har vi bestämt att vi köper hem sushi, det var ett tag sen! Men eftersom att jag nu ska vara där två nätter så kommer det bli lite sämre uppdatering här på bloggen, men försöker skriva så fort jag får chansen ;) ! Om internet fortsätter att funka nu ikväll så skriver jag ett eller två inlägg till men annars blir det godnatt nu :) puss på er, försöker skriva imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0