sjukling

Hej bloggen. Förvånande att jag skriver nu va, när jag sa att jag skulle skriva vid sju efter skolan :p Det är nämligen så att jag känner mig sjuuk så jag åkte hem. Hann ha gympa och äta lite med tjejerna vid brommaplan men sen kände jag att det var dags att åka hem. Hade aldrig orkat en spanskalektion, geografi och engelska plus att jag skulle ha slutat klockan fem och kommit hem runt sex.. -.- Jag har känt mig sjuk den senaste veckan/de senaste två veckorna? Förkyld, ont i magen, illamående, ont i huvudet och seg kropp - ja allt man kan tänka sig! Så får kurera mig här hemma idag, dricka te och vila - det borde göra susen. Bara det att jag MÅSTE plugga samhälle idag.. :/ Skulle även ha haft engelskaredovisning idag men fick skjuta upp den tills imorn, skönt. Fast tänk om jag är sjuk imorn också? Aja tar en dag i taget nu :)



Haha ber om ursäkt för konstiga bilder. Men det här hade jag i alla fall på mig idag. Eller ja, på hemvägen eftersom jag bara hade gympa. Så kanske kör på den här outfiten imorn också.

kofta - gina tricot
jeansleggins - vero moda
skor - din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0