sjuk, så sjuk

Hej bloggen, kommer du ihåg mig? Vill först bara säga förlåt för mycket dålig uppdatering igår, det blev bara ett inlägg under hela dagen. Och det har inte varit mycket bättre idag men det är bara för att jag är SJUK.. Jag har inte orken att sitta och skriva :/ Vill bara sova och dö hela dagarna. Nu liggwe jag här i mitt mörka rum och tittar på tv och dricker julmust. Det var ju meningen att jag skulle gå till skolan idag men jag mådde inte ett dugg bra igårkväll så jag och mamma bestämde att jag skulle vara hemma idag så att jag orkar gå imorn, fredag. För då är det engelska NATIONELLA.. Kommer ju gå piss eftersom att jag vet att jag fortfarande kommer vara sjuk imorn och plus att jag har missat de senaste två engelskalektionerna när vi har förberett oss inför provet.. För att jag ens ska orka mig iväg till skolan imorn så får jag helt enkelt knarka olika tabletter hela kvällen idag och morgonen imorn och så får jag hälla i mig litervis med te och honung. Är dock inte säker på om jag kommer orka vara där hela skoldagen, vilket är lite tråkigt sådära eftersom att det är fredag imorn så då kommer jag behöva vara hemma på kvällen också. Men det är väl i och för sig lika bra för på lördag ska jag träffa robin på dagen och sen på kvällen blir det FEST med Debbie, Emelie och Jenny - hoppashoppashoppas bara på att jag är frisk..
.. och inte mår som imorse. När jag gick upp blev jag jätteyr, kallsvettades och behövde akut spy. Det knep i magen så jag satte mig på golvet framför toaletten för att spy men sen orkade jag inte ens sitta upp och kände att jag inte "orkade" spy så jag la mig på badrumsgolvet ett tag och halvt grät, stackars Chilli hon undrade vad matte höll på med hehe. Men nu mår jag liiite bättre i alla fall - jag fattar inte riktigt vad som är fel på mig - har alla möjliga symptom men får inte febertemperatur på termometern ;s



Der här myser jag i idag, min billiga och mossgröna mjukisdress från ohio.

Skriver sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0