shittans pommesfrittans

Igår var en rolig kväll! Helt rätt människor var där och hela kvällen var fylld med skratt ;) Jag, Debbie, Jenny, Madde och Greta möttes i Vällingby och sen åkte vi vidare till Brommaplan. Där mötte vi upp Emelie som i siista sekund hann med bussen ;p Vi tog en buss som inte tog lång tid alls sen gick vi en bit och då mötte Jonte och hans kompis upp oss. Vi gick till festen genom värsta gegga/skogs-stigen haha, lyckat med klackar. Sen var vi framme och vi möttes av massa glada och fulla människor haha. Golvet i hallen var total-täckt av jackor och skor så var lite svårt att komma in :) Några människor som redan var där och jag kände var Jonte, Martin, Mickis, Frida w, Elin och sen lite folk man kände igen bara. Jag, Greta, Madde och Jenny tog sällskap hem och det var meningen att jag skulle träffa Tim ett tag i Vällinby men gör nog det ikväll istället för hann inte igår. Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Mickis! Kommer bli jättemysigt :) Men jag känner mig lite sliten från gårdagen så tror jag drar hem efter middagen istället för att hänga med på fest. Har ändå ingen dricka och vill bara sooova..

Nu ska jag göra mig iordning för att ta bussen 13.20. Ska möta Robin inne i stan! Vi har innte träffats på hur länge som helst så det ska bli jättekul :) Ska inte vara med honom alltför länge för ska hinna köpa någon blomma till Mickis på vägen hem och fixa mig. Men talk to your later! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0