screw plugg

Jag har inte pluggat något på hela dagen. Skäms! Jag har liksom haft heeela denna dag på mig att svara på fyra frågor :s (dock ganska stora frågor, som ska skrivas på högst 4 a4 men ändå!) Nu måste jag istället göra hela arbetet på söndag -.- lycka till. Aja enough with the depression-talk. Hur mår ni? Jag mår i alla fall lite bättre nu, bara denna j*vla huvudvärk. Jag sitter och tittar på tv, tittar runt på datorn och smsar med Jenny som är på rigoletto med greta nu! Dom lyckostarna ska titta på Twilight och NEW MOON :D Det är någon specialsak så man får se båda filmerna den här natten innan New Moon har biopremiär imorn! Haha tror att dom kommer hem någon gång runt halv tre inatt, och vi har ju nationella imorn :p Jag hade gärna följt med men jag och Tove såg Twilight tillsammans så vi ska även se New Moon tillsammans!

Är så trött på att vara sjuk, jag vill inte sitta inne hela helgen ju. Imorgon är det fest i Backlura och på lördag ska det ju vara fest med tjejerna! Håller tummarna för att jag blir frisk under natten hehe.



Hihi har mina ursöta tofflor på mig. Jag tror att det är lila grisar? Köpte dom för flera år sen för typ 30kr på Wedins tror jag hehe. Love 'em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0