önskelista till jul, it's all about topshop



Alla de här underbaringarna har jag hittat på topshop.com och alla de här underbaringarna ska bli mina. Okej, jag vet att jag (självklart) inte kommer få allt detta på julafton. Men fan vad jag ska önska mig några av dom i alla fall! Absoluta, absoluta, absolut favoriterna är alla skor (hehe) kan inte bestämma mig. Och sen typ.. Nej fan JAG ÄLSKAR ALLT. Fast i och för sig fyller jag ju år i början av februari så kan ju önska mig lite då också.. fast kan väl inte ha en önskelista som bara innehåller snyggingar från topshop! Eller kan jag.. :D

Okej jag kommer inte lyckas hålla deadlinen till klockan 23.00. Men 23.30 kanske?
Kommer i alla fall inte bli fler inlägg för denna kväll, hörs imorn godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0