ond, men god, cirkel

Hej fina läsare! Tänkte att jag kanske borde skriva lite om min dag också och imorn bara om sko-vinnandet hehe. Idag försov jag mig ändå till kvart i elva, när jag egentligen skulle ha gått upp nio. Jag måste gå hemifrån kl halv tolv för att hinna med bussen, så det blev lite stressigt eftersom att jag skulle duscha & tvätta håret, packa ner träningskläder, byta om, sminka mig och äta lunch hehe. Men jg hann! Mamma fick värma broccoligratängen åt mig och körde bara på jeans och en enkel skjorta idag så det gick snabbt. I skolan hade vi bara två lektioner, samhällskunskap och geografi. dock är dom låånga. Så har gått från halv ett till kl fyra idag, sen blev det träning på fridhemsplan. Men jag har typ blivit sjuk, förkyld. Näsan rinner non stop och kroppen känns slö, så blev inget spring på springband idag som jag försöker göra varje gång vi är på gymmet. Körde styrketräning istället - mycket armar och ben blev det! Eftersom att jag tränade idag, så tyckte jag nu att jag borde få lite belöning - (det är bara en enda ond cirkel).. I alla fall så tog jag en sån här mini-magnum och julmust, mums (a) Jag vet att det är onsdag och inget gottigott mitt i veckan men den "regeln" bryts snabbare och lättare än man tror haha. Lättare sagt än gjort.
Sorten heter Cherry Crisp = mumsig.



hoppas att ni har haft en bra dag :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0