No turning back now

Gaah nu skickade jag precis in mitt samhällsarbete. Läskigt! För vi skulle inte bara skicka det till våran lärare utan även urkund -.-' hehe och jag suger på att inte få hög procent när jag skickar in arbeten dit så håller verkligen tummarna för det här. Jag hann skicka in lite innan deadline haha, det skulle ha varit inne senast 23.59 nu ikväll. Allt som allt blev arbetet lite mer än fyra sidor, men det var med källor och källkritik också. Men boy om jag har skrivkramp, ont i ryggen och är helt fucking svettig! Hahah. Nu ska jag strax ta en kalldusch, sen ska jag leta fram kläder att ha på mig imorn och även packa ner idrottskläder sen är det time for bed! Gud vad skönt det ska bli att soova.

Imorn går jag från åtta till 10 över fyra. Woho. Plus att jag sen har utvecklingssamtal, fan hoppas dom inte tar upp frånvaro.. Hehe då ligger jag lite risigt till. Men eftersom jag börjar så tidigt imorn så kommer jag inte hinna skriva innan skolan så det kommer ett inlägg sen när jag kommit hem på kvällen ;) Ha en bra dag imorn, och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0