morgonen i bilder

Den börjar med att jag försöker ta en bild för att visa min mysklädsel denna morgon..



.. sen ser ni ju att man har en morgonpigg hund -.-



Japp det är typ det enda jag har gjort denna morgon, jag har ju massa tid på mig innan jag ska till skolan eftersom att jag för en gångs skull gick upp i tid ;) jenny ringde kl nio som bestämt, och då sa jag att jag var vaken och skulle gå upp då vilket jag faktiskt tänkte. Men sen när jag sätter mig upp i sängen tänker jag den vanliga tanken; amen egentligen varför måste jag gå upp just nu, jag kan ju sova till halv.. så jag smsar jenny och säger det så att hon vet. Men då, såklart, efter en kvart så hör jag massa gnäll utanför dörren och då är det chilli som väcker mig -.- hon hade, igen, hoppat över skostället som vi har ställt nedanför trappen så att hon inte ska gå upp när hon inte får. Blä på henne. Men aja jag kom i alla fall upp i tid och behöver inte stressa :) Nu ska jag ringa pappa och fråga vart det trådlösa bredbandet är så att jag kan ta med datorn till tove :) hörs strax igen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0