more pics!

Igår när vi var hemma hos mig tog vi 233 webcam bilder, OCH 113 kamerabilder hahah. Snacka om självupptagna, men det var skoj! Här är i alla fall några bilder från Jennys kamera. Precis när min alkohol började kicka in, så ta det inte alltför seriöst..



SKÖÖNA BRUDS och en underbar kväll! Nästa helg smäller det igen ;)

Jag har gjort klar engelskapowerpointen till imorn och ska skriva lite mer på själva texten till engelskaredovisningen. Jag ska även duscha och tvätta håret, välja kläder till imorn och packa skolväskan! Sen blir det raka vägen i säng, behöver sömn. Vet inte om jag skriver en gång till innan jag går och lägger mig, annars säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0