ljusen i mörkret



Hej hopp det här myser jag i ikväll! Mina Hård Rauk-byxor från Gotland och en billig tröja från h&m. Hm.. vad har jag gjort ikväll? Jag har ätit middag, tacos = supernice. Sen efter det nu senaste halvtimmen kanske har jag hållt på och fixat och trixat med mina fat med ljus. Här och där i rummet har jag små fat med silvriga, gråa eller svarta stenar och sen har jag även röda och rosa doftljus. Men jag kände att jag ville göra en liten ändring nu när jag har köpt vita vaniljljus, så ut med det rosa och in med det vita fick uppdraget bli. Jag har rengjort alla fat och alla stenar, jag kan säga att de svarta stenarna hade blivit gråa av allt damm så var nog dags nu. Egentligen är det väldigt (väldigt) onödigt för mig att ha alla dessa faten med ljus för jag har aldrig tänt dom haha. Har dom bara där för dekoration. Älskar att göra små kreativa fat och älskar ljus, speciellt nu i vintertid men vet aldrig när jag kan ha dom tända? Får visa bilder sen när jag är klar med de nya uppsättningarna :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0