kort dag

Hej! :) Idag skulle jag egentligen ha slutat halv ett men jag skolkade sista lektionen.. Var så himla trött och seg så kände att jag inte orkade gå på spanskan. Så istället för att sluta halv ett slutade jag 10 över elva! ;) Sen köpte jag och Jenny varsin curry-macka och åkte hem. Nu är jag alltså hemma och är jättetrött. Det är något cp med våran tv, vi har typ bara 5an :s Men pappa kommer hem ikväll så han får fixa det. Jag funderar på att städa rummet lite, eftersom att jag ändå inte har något att göra.. Sen ska jag även gå ut på en långpromenad med Chilli tänkte jag.

Igårkväll anmälde jag mig även för att ta influensan-sprutan! Vi får ta det gratis med skolan så jag kände att det var lika bra :) Men jag gillar ju inte sprutor.. Fast jag har vant mig lite mer nu, förut verkligen hatade jag sprutor och den senaste jag hade tagit var stelkrampssprutan. Men sen i åttan, nian (?) skulle hela familjen börja ta hepatit-sprutorna och sen har jag även ganska nyss tagit min sista gardasil-spruta så alltså har jag tagiit runt sex stycken sprutor de senaste två åren :) Har ni tagit någon av dom tre sprutorna jag har skrivit om?

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0