kommentera mera !

Ni som faktiskt läser min blogg, jag skulle vilja be er att kommentera mera! :) Tycker att det är superkul att läsa kommentarer, få lite respons på mina inlägg. Och när jag lägger ut kläder som jag tycker är skitsnygga, och ni kanske också tycker det, eller ni kanske redan har det? Eller om ni kanske har något tips på en fin klänning, tröja osv? Skriv det! :) Uppskattar det verkligen, plus att det blir som en liten bekräftning att folk gillar det jag skriver. Känns lite meningslöst att bara sitta och skriva för mig själv.. Vill ju att folk ska ta del av kläder jag gillar, det jag skriver om! Vill inspirera ;)

Nu vet ni, haha känn er inte pressade men som sagt uppskattar jag kommentarer! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0