jag hade tråkigt, svarade på en lista med frågor. enjoy!

    är du kär? - nej
    har du snusat? - nej
    har du fimpat en cigg på nån annan? - råkat
    har du legat i sängen bredvid en kille? - japp
    har du blivit dumpad? - ja, i sexan..
    har du blivit slagen allvarligt? - nej
    tar du droger? - nej
    har du pussat en tjej? - haha ja
    hatar du någon? - lägger inte min tid på att hata, glömmer istället
    älskar du någon? - absolut, väldigt många
    har några av dina vänner svikit dig? - ja
    har du legat bredvid en tjej i sängen? - i min dubbelsäng har vi legat flera tjejer, mys haha
    gillar du orange? - ja
    har du nån sjukdom? - eksem
    har du skämt ut dej för den du gillar? - haha, ja
    har du en gris? - nej men skulle vilja ha en liten minigris, rosa eller svart!
    har du en plattång? - japp
    har du en bror? - aa, storebror
    har du sjukt bra humor? - snarare så dålig att den äger!
    är du brunett? - japp, naturlig
    gillar du att stå i duschen flera timmar? - absolut, varma duschar på kalla vinterdagar
    har du en hund? - ja :D
    har du skilda föräldrar? - nej, det är jag mycket tacksam för
    har du gått på simskola? - ja faktiskt, fast ändå lyckas jag fortfarande simma som en hund?
    har du fuskat? - på prov? Japp, men det har väl alla hehe
    har du en tv på ditt rum? - japp
    har du msn? - aa, fast är aldrig inne
    har du en syster? - nej
    har du bruna ögon? - japp
    gillar du att fota? - I love it
    hjälper du dina vänner? - finns här för dom dygnet runt, hjälper dem utan att tveka.
    gillar du tacos? - STOR favorit inom familjen, så ja
    tycker du att du är söt? - haha nej, men förhoppningsvis gör någon kille det och förtrollas av min kärlek....... haha.
    har du dansat? - många, många år. Nästan hela livet och jag älskar det.
    har du spelat fotboll? - flera år där med, älskar det också.
    tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - helt klart.
    kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej nu ska vi inte överdriva
    har du ätit sniglar? - usch nej
    äger du en locktång? - japp
    gillar du att tugga tuggummi? - absolut
    borstar du tänderna varje morgon och kväll? - ja...
    gillar du kläder? - gillar? ÄLSKAR.
    hatar du falska vänner? - nej jag älskar dom, dom är så snälla?
    har du några falska vänner? - då skulle jag inte kalla dom vänner.
    gillar du räkna matte? - nej.
    har du gråtit inför en vän? - många gånger.
    kan du sjunga? - HAH, nej
    säger du vad du vill? - ja. Fast inte för att såra utan för att själv inte blir sårad
    kan du tala spanska ? - går spanska steg 1, så lite
    är du kortare än 1.60? - nej
    älskar du sommaren? - jaaaaaaa
    älskar du vintern? - gillar vintern, älskar julen.
    har du mer än 6 par skor? - trippelt så många.. jag älskar skor what can I say?
    brukar du sjunga när du är i duschen? - japp
    har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja, inte överdrivet högt dock
    har du mer än 3 par mjukisbyxor? - det är det ENDA jag äger haha.. kärlek.
    gillar du att sova länge? - ibland
    har du vart med om en olycka? - ramlat med moppen några gånger bara, hehe..
    är du förvirrad? - hela tiden, haha (a)
    har du mer än 6 par byxor? - ja, till och med om man bara räknar mjukisar
    har du förlorat en vän? - ja
    gillar du att shoppa? - hur kan man inte gilla det?
    har du varit i Paris? - nej, men blir shoppingresa dit med mami när jag fyller 18!
    gillar du spindlar? - HATAR
    klarar du dig själv? Jag vill säga ja, men saknar alltid att ha någon i min närhet. Så ibland.
    har du lagat mat? - ja, våfflor?
    är du klantig? - haha det är mitt mellannamn
    har du mer än 20 låtar på din data ? - på min stationära, men inte laptopen
    sminkar du dig innan skolan? - ja, oftast
    har du träffat en kändis? - ja, a few
    har du mer än 7 par nagellack? - nej
    har du busringt? - aa, men jag är en mes och lägger oftast på innan någon hinner svara
    har du skällt på din bror? - ja, och han förtjänar det alltid!
    har du en vän som skiter i dig? - nej, då är den inget att ha
    har du velat göra saker men vågar inte? - absolut
    sover du med nått gosedjur? - nej...
    vill du bara bort ibland? - ja, självklart. Det vill nog alla.
    har du tältat? - ja, älskar det! I rätt mängder dock.. aldrig mer sex nätter i rad säger jag bara.
    har du brännt dig? - ja på avgasröret, har fortfarande ärr.
    har du lekt anden i glaset? - ja men blä, ville inte fortsätta haha.
    skäms du ibland? - ja, men wtf!
    bor du i skåne? Nej i huvudstaden.
    gillar du hip hop/rap musik? - japp

    nu ska jag sova, sov så gott mina underbara läsare!
    imorn väntar engelska muntliga natinella.. great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0