ingen morgonmänniska, hehe

Nu är programmet slut och jag tyckte det var jätteskoj att se! Men nu ska jag försöka vara ganska snabb för att sen kunna gå och lägga mig. Om jag inte orkar göra all packning ikväll så hinner jag ju imorn innan skolan också. För att jag inte ska somna om för tredje dagen i rad, så har jag och jenny bestämt att hon ska ringa mig klockan nio imornbitti för att se till så att jag verkligen går upp ur sängen. Sen om jag inte har smsat henne typ runt kvart, 20 över medans hon är i duschen så har jag antagligen somnat om och då måste hon ringa mig igen halv (a) Haha jag har problem, jag vet. Men nu mina kära läsare är det dags för mig att stänga av datorn :) Eftersom att jag inte kommer försova mig imorn så skriver jag imornbitti igen ;) Sen ska även laptopen med till skolan eftersom att jag ska ta med den direkt till tove sen på kvällen!
Så puss & godnatt ;)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vilken Jensen? :)

2009-11-05 @ 23:33:45
URL: http://nberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0