I'm back in the game

Hej mina favoriter! Sorry för mycket dåligt uppdaterande igår, hade inte tillgång till dator :/ och samma sak idag på dagen för jag har varit inne i city med Tove och Jenny. Det var mycket nice :) Vi hann med några olika affärer, jag och Jenny fick lite shopping gjort :) Sen åt vi även lunch på Waynes coffée, det blev bagels med grönsaker för hela bunten och sen varsin mellan chai-latte för mig och Tove och en varm choklad med äckling "marsmallows" för Jenny :p Åter till shoppingen då! Jag fick med mig ett par tofflor till pappa som det står "Världens bästa pappa på" - det här är andra gången han får exakt såna i farsdags-present. Andledningen till att vi måste köpa nya är för att Chilla har bitit sönder dom gamla, så dom här får vara hennes present till honom ;) Yep that's right det är farsdag imorn! Ska ni ge era pappor något? :)
Okej, så nu har jag precis kommit hem och direkt är jag stressad! Det var tänkt att jag och Jenny skulle träffa Debbie och Emelie ikväll och festa, men vet inte riktigt om vi kommer hinna hitta någon nice fest.. Om det inte blir så ska jag och Jenny hänga med Frida F och Greta och några till Coffée på Stureplan om inte vi heller hittar någon fest dåra ;) Båda delarna blir nice! Så det jag måste göra är; duscha och tvätta håret, städa rummet (i alla fall slänga in allt i garderoberna, för mamma och pappa får gäster -.-), fixa en outfit tills ikväll, slänga i mig någon typ av middag, måla naglarna, sminka mig och ja ni vet dom vanliga sakerna :) Men jag kommer i alla fall slänga iväg fler inlägg innan jag drar hemifrån! puss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0