ikväll slår vi klackarna i taket

Nu är jag hemma :) Skulle ju ha slutat halv ett idag men fick sluta tidigare och orkade inte stanna för att äta lunch så åkte hem. Nu är jag inte så sugen på någon mat längre så äter godis istället haha. Armen värker och har lite svårt att lyfta den och känner mig liite sjuk men annars inga biverkningar från sprutan ;)
Ikväll blire skoj! Då ska nämligen jag, Jenny, Debbie, Emelie och Greta till Pavels kompis Mange på fest - i saltsjöbaden. Är riktigt sugen på att komma ut och festa, satt ju hemma hela förra helgen typ. Men dock tror jag inte att jag ska dricka så mycket alkohol, för hon som tog sprutan sa att det inte var så bra (a) Sen ska jag även inte röka. Nej jag ska försöka hålla mig borta från det även på helgerna nu, (har slutat röka på vardagar). Men känns som att det kan bli lite svårt ikväll för jag har ju cigg, och alla andra kommer gå ut och röka konstant på verandan hehe.. Men ska försöka! Nu ska jag schasa ut Chilli från mig rum och börja locka håret tänkte jag. Lika bra att göra det nu så jag slipper stressa ikväll.

ps. - DU ÄR ETT RETARD, OCH DU ÄR ÄCKLIG. kommer aldrig yttra ett ord till dig igen, aldrig.
(ursäkta men var tvungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0