idoltime

Hejsan hoppsan, just nu sitter jag här i soffan och titta på idol med Chilli, mami och papi. Visst det är mysigt men jag är typ rastlös! Vill ut och träffa folk, är fortfarande lite besviken över backlurafesten, ursäkta tjatet men ville ju gåå ut i helgen! Funderar på att smsa Jenny och fråga om hon vill hänga med ut på en ciggarill? I'm in desperate need of company. Och då menar jag inte sällskap av min mamma som sitter och gråter till varje låt i idol och min pappa som har åsikter om allt och alla haha - nej utan jag vill ut, behöver luft och prata med en normal människa. Mina andra planer för kvällen är att ringa Tove och bestämma lite inför imorn, städa rummet lite tänkte jag och sen typ sova? Kul..
Juste att bero på imorn. Imorn blir det så att jag och Jenny åker in till stan, där ska vi även möta Tove - och vi ska väl kika runt i lite affärer och kanske köpa något fint att ha på oss till kvällen. Jag och Jenny har spanat in lite godingar från h&m. Sen ska jag även träffa Robin i stan! Woho! Det var flera månader sen vi sågs sist and I miss him! Han är en av mina bästa vänner, förut kallade vi varandra även för bästa vänner, och gud vad jag kan vara mig själv med honom. Det är riktigt skönt att ha en sån bra killkompis, vi är vänner på ett annat sätt än vad jag är med mina tjejkompisar. Så det ska bli skoj!

Wihi Jenny svarade på smset och hon ska möta mig en snabbis :)
Skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0