I CAN'TBELIVE IT !!

först och främst sorry för att jag inte hann blogga idag innan skolan men det var för att jag försov mig big time. men skit i det nu för vet ni vad som har hänt ?! något okänt nummer hade ringt till min mobil så jag ringde upp och då svarade någon från vagabond och jag ba jahapp konstigt men sen sa hon DU HAR VUNNIT ETT PAR SKOR FRÅN VAGABOND !! när jag och jenny var i stan för ett tag sen gick vi förbi vagabond-butiken och då kunde man vara med i en tävling där priset var ett par skor från butiken! man skulle gissa hur långt skosnöret var på en over-knee stövel med klack. och jag försökte tänka mig hur långt det kunde var och till sist skrev jag 3.10 cm på papperet och gissa vad, DET VAR RÄTT! haha jag har aldrig vunnit något sånt här och när jag väl gör det så är det ett par SKOR (jag totalälskar skor) :D
jag tyckte att hon sa att jag får välja vilka jag vill i min storlek, men spelar ju egentligen ingen roll om jag bara får välja mellan ett visst antal skor eller inom en viss prisgrupp för jag får ändå ett par skor hihi !! ursäkta detta flummiga inlägg men jag är jättttttteglad.
fast nu är bara frågan, vilka ska jag välja? omg jag kommer aldrig kunna bestämma mig för jag kommer vilja ha alla. så skicka gärna bilder eller förslag på skor som ni gillar där i från ;) ska dit på lördag och titta!
PUSS
skriver igen sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0