hemmmma

Nu är jag hemma! Eller jag har varit hemma från typ halv fem. Jenny är här också! Vi tittar på the hills och dricker julmust. Egentligen måste vi plugga till geografiredovisningen men vi orkar inte.. :/ Ringde mamma för ett tag sen och hon sa att hon hade haft en jobbig dag på jobbet.. hennes arbetskompis har precis gått bort i cancer så dom hade ett möte om det idag. Stackars mami, hon skulle till gymmet i en timme nu för att typ springa bort alla känslor och vara för sig själv ett tag. Jag vet inte vad jag kan säga för att hon ska må bättre, eller hur jag ska kunna trösta henne.. :( I alla fall så orkar hon inte ställa sig och laga mat och liksom anstränga sig så hon köper hem något. Undrar vad det blir, jag är jättehungrig!

På gympalektionen idag körde vi streetdance på danskompaniet på fridhemsplan. Det var hur kul som helst! Usch vad jag saknar att dansa, har gjort det nästan hela mitt liv. Och det senaste jag dansade var just hiphop streetdance.. Så har bestämt mig för att börja till nästa termin! Har ni några bra förslag på bra dansskolor? Har Kindahls Dansskola här i närheten men känner inte för att gå där. Den ska helst ligga mellan Vällingby och Fridhemsplan eller nära där :)



Hörs sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0