hemma

hej alla glada! nu är jag äntligen hemma efter en galen kväll, ojoj. hade skitkul på festen hos nelson, det blev paaaarty, dans & skratt. sen efter skulle några dra vidare tillf ridhemsplan för att käka fyllekäk - donken. och redan på busshållsplatsen träffade jag, sara & jenny två söta pojkar som vi prtade med, dom följde med oss till fridhemsplan och däör träffade vi fler av deras kompisar, lika trevliga dom! men ........ jag är helt betuttad i patrik! haha en hur gullig kille som helst och jag vill definitivt träffa honom igen (a) hann aldrig få hans nummer så ska leta upp honom på facebook nu! hihi, psst - han är en blandning av edward i twilight och tzatsiki !!! hur gulligt låter inte det? brunt lite lockigt hår och stoora chokladbruna ögon, jag dör.

såhär såg jag ut ikväll i alla fall, hann inte lägga ut bilder innan jag drog!
ursälta för dåliga bvilder.


PUSS, nu ska jag sooooooooooooooooooooooooova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0