Hemma!

Hejhej :) Nu har jag varit hemma si sådär en halvtimme kanske, mer? Men jag gick ut med Chilli direkt när jag kom innanför dörren. Sen har jag även hunnit sy fast kedjorna på mitt linne jag köpte igår, ena sidan hade lossnat så jag fick det 50kr billigare, och det tog liksom 5 min att sy fast det - värt ;) Visar hur det sitter på lite senare ikväll :)

Idag har jag tagit influensan-sprutan! Det kändes ingenting :D Är glad att det är över hehe. Vi fick ta sprutan på skolan, folk kom dit som fick ta sprutan på oss. Vi kom till ett rum, där dom sa att tre fick gå in åt gången så jag, Debbie och Jenny gick in tillsammans. Sen säger tre vuxna: en tjej där, en tjej där och en tjej där (de pekar på tre stolar i rummet) Haha usch när dom sa så fick jag typ panik :p Det kändes som att dom skulle göra det så snabbt utan att jag var beredd och skita i att jag var nervös. Men nej, hon som gjorde på mig var trevlig och frågade om jag var nervös sen väntade hon tills mannen hade tagit sprutan på Jenny så att hon kunde komma och hålla mig i handen (a) hehe jag klarar verkligen inte av att ta en spruta utan att få klämma åt någons hand. Mamma har alltid hållt mig i handen och varit med när jag tagit sprutor, även nu när jag är äldre. Men nu var ju inte hon med så fick låna Jennys hand, haha tack gumman. Sen när den snälla damen (haha) skulle ta sprutan på mig blundade jag bara och sa helvet.. fan.. shit.. hehe. Sen sa hon att det snart var klart, då sa jag.. mhm jaha aa helvete.. haha. Sen helt plötsligt var det klart och då sa jag: jaha men det kändes ju ingenting. Då skrattade dom åt mig. Det är okej att vara rädd ibland! Och till er som inte har tagit den och ska ta den, den känns inte! :)



puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0