hej!

hur mår ni? (; jag är glad - mamma har kommit hem! men mår bra gör jag faktiskt inte, jag vaknade imorse och mådde bara illa, sen hade vi gympa som första lektion och i slutet av den körde vi fotboll. jag blev KOKHET, asså jag skojar inte - min panna var lika varm som en stekplatta! och som grädden på moset mådde jag ännu mer illa eftersom jag sprang fram och tillbaka på planen.. men jag tänkte att jag kanske skulle må bättre om jag åt lunch, så det blev donken (!), tog en McFeast och co, men kunde typ inte äta något av hamburgaren för den smakade för mycket kött haha.. i alla fall så mådde jag ändå bättre och orkade med skolan, tills slutet av sista lektionen då jag började få magknip och huvudvärk, why God why? orkar inte med dessa kvällshuvudvärkar längre -.-

som jag skrev i förra inlägget så höll vi ju på med redovisningen idag på lektionen - vi hann inte sådär jättelångt men har i alla fall fått ett nytt perspektiv på det hela och känner att det kommer lösa sig och vi kommer göra en bra presentation bara vi samarbetar & jobbar effektivt! :)

nu sitter jag här framför tvn och tittar på ullared, vi hörs senare ikväll puss på er!

ps. kommentera gärna mer, mina härliga läsare :) och skriv gärna vad ni vill att jag ska skriva om, älskar att skriva om snygga kläder, kanske sätta ihop olika outfits med olika plagg från olika hemsidor, älskar att skriva om mina vänner och allt som gör min vardag :) men säg till om ni är mer intresserade av något av ämnena och vill att jag skriver mer om det :) det skulle uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0