Hej bloggen!

Tänkte börja med att säga att jag mår liite bättre nu förutom en viss tjejvärk och en rå huvudvärk. Men annrs leker livet! Engelska nationella idag gick dock absolut till 100 % inte bra. Men jag skyller på att jag inte hade någon fantasi pga att jag är sjuk hehe. Sen efter nationella hade vi bara ungefär 45 minuters geografi och sen fick vi sluta! Samhällslektionen blev inställd, vilket var mycket skönt för var inte riktigt sugen på att sitta i skolan flera timmar till och känna hur huvudet är nära på att explodera och snörvla stup i ett. Så det var nice! Nu är jag i alla fall hemma, jag åkte och handlade med pappa en snabbis efter skolan och dagens middag blir kycklingtacos, mummms. Fick även med mig hem lantchips, också mumsigt. Ikväll blir det bara att vara hemma med familjen och typ titta på idol. Känner inte att jag orkar så mycket mer eftersom att jag har varit hemma hela veckan och fortfarande inte är frisk. Åhh jag som verkligen ville på festen i Backlura :( Men vad ska man göra.

Mmmm, jag börjar känna den goda matdoften och hur magen börjar kurrra. Jag skriver sen efter maten någon gång. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0