Hej!

Idag har jag, Tove och Jenny varit i stan och vandrat omkring. Vi hann med lite olika affärer och även en fika på Wayne's. Det var en ytterst mysig dag tycker jag. Dock blev det aldrig att Robin kom in, det blev för sent. Men vi har bestämt att vi ska ses nästa helg! I stan hittade jag både en potential nyårs- och julklänning. Nyårsklänningen fanns på jc och jag har spanat på den några veckor nu. Den satt som en smäck och var lite annorlunda sådär, riktigt färgglad! Den kostar 399 kr och det tycker jag att den är värd. Sen hittade jag ju även en klänning som jag kan tänka mig att ha på julafton. Den är svart med volanger och även den har jag spanat in ett tag nu. Den kostar 299 kr och finns på h&m. Den summan tycker jag att den är värd, men känns ganska svårt att övertyga mamma och pappa om att köpa två klänningar till mig för 700 kr. När jag egentligen bara kan ta något som jag redan har i garderoben. Men kanske kan bidra med lite pengar från egen ficka, bara det att jag behöver ju pengar till julklappar.. Aja.


nyårsklänning 399 kr                                                           julklänning 299 kr (fast i svart)

Nu ska jag och Tove strax sova här hemma hos mig. Ikväll har vi ätit middag hos Jenny, vilket var väldigt mys! Det blev att vi tre ställde oss och lagade lövbiff, barbeque-pommesfrites eller vad man ska kalla det, och sen gjorde även Tove vitlökssmör. För att vara oss, tycker jag ändå att det blev ganska lyckat ellerhur tjejer? Sen hann vi även med lite överdriven beyoncé-dans hahah. Anyways sen gick jag och Tove hem hit och chilla galet. Trevlig kväll! Imorn blir det plugg nonstop, men jag ska även skriva ett inlägg om den glada nyheten I was telling you about ;) puss på er, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0