Hej!

Okej igår was a fun night! I alla fall hemma hos Martin, not so much @ Tims place som vi drog till efter. Hos Martin badade folk jacuzzi, drack, lyssnade på musik och hade sociala rökpauser utanför, medans hos Tim snodde folk mobiler, hans mamma ringde hela tiden och då var alla tvungna att vara tysta, plus att en del av folket var ganska dryga där. Så en halvlyckad kväll blev det! Fast jag lyckades tappa mitt busskort på vägen hem -.-' Igår var verkligen en typiskt "fredagen den 13" för mig, allt gick fel - från morgon till kväll! I alla fall så kom vi hem runt två och somnade väl runt halv tre, skönt. Vaknade 20 i tio imorse. Jag mår även mycket bättre efter mina depressionsutbrott igår, idag är en ny dag. Och idag är en jävligt rolig dag! För idag ska jag städa hela dagen (not so fun) sen ska jag åka till Vällingby med mamma en snabbis för att köpa underkläder och strumpbyxor, sen ska vi även handla mat tills ikväll. Mamma och pappa ska bort på middag idag och brorsan tror jag kör på en hemmakväll (fast han får låsa in sig på sitt rum) för Jenny, Debbie och Emelie ska komma hit :D Vi ska äta middag här, ska göra någon tacosvariant, samtidigt börjar vi förkröka här för att sen dra vidare till saltsjöbaden eller vad det var och dra på fest hos pavels kompis :) Kommer bli skitmysigt, för det här är första gången vi festar alla fyra tillsammans!

Nu ska jag fortsätta med städningen, det ska dammas, bäddas, torkas, dammsugas och sen ska en jäkla massa saker och kläder plockas undan :p



Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0