hej!

Okej jag vet att jag inte har uppdaterat på heela dagen, men jag har olika anledningar. Jag och Jenny åkte och styrketränade ett tag efter skolan, sen stannade vi i vällingby på vägen hem. I vällingby bytte jag pajlettvästen mot en mindre storlek och köpte en madonna-tshirt :) Lägger in bilder sen! Sen när jag kom hem tog jag en snabbpromenad med Chilli, och sen var jag så trött att jag somnade i soffan och sov några timmar, mycket behövligt och skönt! Nu har jag precis ätit klart min del av spångamackan som mamma köpte hem, hon är på ett möte nu och äter sin del sen när hon kommer hem. Pappa är i Örebro så det är jag och brorsan hemma nu bara, som tur är så är Chilli helt slut så hon sover där nere :)



Mmmm.. Mums! Spångamackan med kyckling, ost, sallad och vitlökssås *dreggel*, och sen självklart julmust! Måste verkligen sluta med dessa onyttigheter på vardagar..

Aja whatäääävar, senare ikväll ska jag ta mig en kopp chai te, slappa, städa rummet lite kanske och titta igenom spanskan jättesnabbt - absolut inget mer plugg än det!! Idag får vara en slappardag utan plugg. Juste att bero på plugg så hade vi ju redovisningen idag, hehe det gick väl sådär.. Inte jättebra men absolut inte jättedåligt heller och det är ju bra, I'm staying optimistisk tills vi får veta resultatet :)

Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0