hata söndagar

Ni får ursäkta för dålig uppdatering idag. Men hela denna dag måste jag verkligen bara sitta och plugga samhälle utan paus. Har nämnligen en hemuppgift som ska vara inne idag 23.59 och jag började med den imorse. Jag är på fråga tre av fyra nu men är också på en av dom jobbigaste frågorna, och har den värsta kvar. Jag har hittills skrivit ihop en och en halv a4.. Blä orkar inte! Pisspotta. Jag har suttit här i min säng sen typ 10 imorse och bara glott, skrivit, fått damputbrott. Plus att jag nu ska skala min tredje klementin (clementine?) haha skitsamma, mumsi i alla fall. Nu måste jag verkligen fortsätta med detta skitplugg, skriver sen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0