happy första advent!

Hej! :D Vet inte varför jag är så glad idag men kanske för att det snart är jul? Jag älskar julen ;) Igår var det jättemysigt hemma hos Mickis, förrätten, varmrätten och efterrätten = supergott! Det var tända ljus överallt och brasan var tänd. Mysmys :) Efter efterrätten var det tänkt att vi alla skulle på fest men det tog ett tag att hitta någon. Sen till sist fanns det en på Östermalm men eftersom att jag inte hade någon dricka och kände mig lite seg skulle jag träffa Tim i hässelby istället. Malin s skulle möta upp Sandra och Moa så jag tog sällskap med henne för dom skulle till någon Oskar i hässelby. Men det slutade med att jag följde med dom dit istället för Tim var i stan. Sen fick han inte komma in dit så blev inte att vi träffades den här gången heller haha. Men kvällen blev i alla fall lyckad ändå! Blev att jag drack, köpte vin där. Människorna var sköna och stämningen på topp. Men känner av gårkvällen idag hehe.. vad gjorde ni igår ? :)

Nu ska jag till Vällingby med Jenny! Vi tänkte ta en mysig julfika på Wayne's och leta lite julklappar. Både vad vi ska köpa till folk men jag vill även titta vad jag kan önska mig ;) Men hon smsade nu och sa att bussen går strax så jag måste skynda mig! Skriver sen när jag kommer hem :) puss



Idag blir det mössa! (har fettigt hår haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0