got carried away hehe

Hehe nu blev det massa kläder från nelly.com på bara några minuter! Men jag tänkte att det var lika bra att lägga in alla nu på en gång som jag hittade när jag tittade på hemsidan igår och idag. Jag har lite fler godingar som jag ska lägga upp, men gör det imorn så allt inte kommer på samma gång ;) Det jag har kvar att göra ikväll är att ta en snabbdusch, välja outfit tills imorn och packa väskan. Sen tänkte jag försöka komma i säng så fort som möjligt, senast halv 12 ska jag sova!

Nu har värken i armen börjat kicka in lite. Men det är inte så farligt! Fast blir nog värre i natt, har hört från folk som redan har tagit den att det kan vara så första natten. Men det spelar faktiskt ingen roll för mig, jag är bara glad att jag har tagit själva sprutan och att den biten är över ;)

Nu ska jag ta en snabbdusch, skriver ett godnatt-inlägg efter! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0