godnatt!

Nu säger jag godnatt. Det blev sent för mig ikväll också, eller det kommer bli sent. Nu ska jag liksom duscha och tvätta håret, sen ska jag packa träningskläder och välja kläder till skolan imorn.. Usch vad är det med mig?! Fattar inte vart tiden tar vägen, jag bara slappar timme efter timme framför tvn och tror att jag har all tid i världen och sen helt plötsligt är klockan elva och jag ska upp om 7 timmar. Jag ska i alla fall lägga mig allra senast 00.00. Inte en sekund senare får det bli, det dryga är att jag vet att det kommer bli ett h*lvete att komma upp imorn :(
Aja borde väl skynda på nu istället för att sitta vid datorn. Har i alla fall hunnit skriva lite på redovisningen.. Inte för att det är klart på långa vägar men ändå..
Anyways! Godnatt ;) skriver när jag kommer hem från skolan imorn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0