ginatricot.com

Jag nämnde ju att jag var lite uttråkad så då bestämde jag mig för att titta lite på olika internetsidor efter kläder - igen! Som vanligt hittade jag ju i alla fall lite som jag gillade, och gjorde även som vanligt ett litet kollage där även priserna finns med ;) De här kläderna kommer från ginatricot;



Många
gånger har jag visat de här tröjorna och klänningarna med speciella axlar - jag älskar dom! Och den svarta klänningen uppe till vänster och den svarta tröjan nere till höger är inte ens dyra :) Jag är även helt kär i det blå/svart/silvriga fodralet, har tittat på den många gånger när jag har varit i butikerna men känns inte värt att lägga 399 kr på.. or is it? (a)

Nu är det snart dags för mig att krypa till sängs! Ska bara dricka upp julmusten, borsta tänderna & göra mig i ordning sen så :) Skriver ett inlägg imorn innan skolan puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0