ganska så härlig dag ändå

Hej! Jag är fortfarande sjuk. Men jag ska ändå åka in till skolan för att göra engelskaredovisningen, skoj!..
Egentligen börjar skoldagen nu snart, halv ett. Men eftersom att jag bara ska in till mittenlektionen så börjar jag 13.50. Då kanske ni tror att jag fick värsta sovmorgonen, men nej. jag gick upp klockan 10 för att smsa Jenny om att jag inte åker med henne till skolan, sen var det en hund som var på nedervåningen och gnällde om uppmärksamhet. Så jag steg upp. Och då tänkte jag att eftersom jag har så mycket tid över innan jag måste ta bussen 13.12 så sätter jag mig och pluggar samhälle. Resultatet av det blev tre rader om hur Sveriges kommuner styrs sen orkade jag inte mer hehe. Uppgiften är liksom tills imorn, och fick höra av Jenny att ingen i klassen ens hade börjat så dom ska försöka få våran lärare att skjuta upp uppgiften några dagar, kanske till och med en vecka! Och det skulle vara awesome!

Nu fram tills jag måste gå till bussen tänkte jag öva lite på att läsa min engelskaredovisning högt. Usch det kommer verkligen gå åt pipsvängen, hatar att läsa engelska högt och nu måste vi göra det inför hela klassen :( Awkward!!

Men jag skriver i alla fall igen när jag kommer hem, tror inte ens att jag stannar på hela engelskalektionen för det känns lite onödigt om jag inte ens ska vara med på matten efter. Vet ändå inte vilken tid jag kommer hem men hörs då! Ha en bra dag puss

Kommentarer
Postat av: elena

fin blogg, rolig o läsa:)

2009-11-17 @ 19:12:18
URL: http://elenaa.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0