förbered er på en drös av härliga kläder enligt linnsan

jag har faktiskt inte någon speciell stil, jag gillar det mesta och klär mig i de kläder jag själv gillar. inne eller ute, det spelar inte så stor roll haha.
nu den senaste.. timmen? - har jag spanat in masssor med kläder på olika hemsidor och tänkte att jag skulle lägga upp alla klädesplagg jag hittade som jag gillar! haha det var ganska (väldigt) många som jag gillade (a)

ELLOS.SE




TOPSHOP.SE



BELLESHOES.SE



hehe nej jag har inte haft något liv denna kväll, jag har suttit här i soffan - flera timmar i sträck. jag har tittat på kläder och accessoarer på olika hemsidor och glott på tv. jag funderar på att snart krypa till sängs, fast egentligen måste jag ju inte göra det än för imorn blir det sovmorgon - börjar halv ett!

jag kommer skriva ett till inlägg innan jag går och lägger mig, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0