fettodag idag, träningsdag imorn

Japp som rubriken lyder så fettas det idag, snart kommer mamma snart hem med donken, hehe. Är i och för sig inte särskilt sugen på det och det är inte så gott att köpa hem. Men hon var ändå vid drive-in. Pommes är äckligt att köpa hem så en fick bli en big mac-hamburgare...... (hej fetto!) Men men, som rubriken också lyder så är det ju min och Jennys vanliga träningsdag imorn :) Så får träna bort det då hehe.
Hmm, vad ska jag göra ikväll? Jag ska duscha och tvätta håret, plugga geografi (pisspotta), välja kläder tills imorn oooooch måla naglarna. Ska verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll, för råkade somna på geografilektionen (x antal gånger) så jag behöver verkligen sömn!

Hörs sen ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0