don't judge

okej, jag läste igenom mitt förra inlägg idag och hur tänkte jag? felstavat överallt.. men det kan ju bli så ibland efter en utekväll hehe ;|
i alla fall så gick jenny hem runt 12 idag och jag soov till halv två, skönt! men imorn är det skola, usch är inte redo. jag går från halv nio till fem imorn.. dagen börjar med basket i brommahallarna, jag hatar basket -.- och som inte det vore nog kommer jag säkert behöva plugga när jag kommer hem, på en STOR JOBBIG geografiredovisning, som ska vara 15-20 min wtf?!

idag ska jag nog bara fortsätta sova, vila i alla fall. bara ta det lugnt, gå ut med chilli, duscha.. och kanske städa om jag orkar.



ha en bra dag! skriver mer sen puss
p.s konstigt inlägg jag vet, men hjärnan samarbetar inte med kroppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0