dilemma

Jag känner mig jättedum mot min sötnos chilli, hon gnäller om att hon vill ut på baksidan men jag vet att hon kommer rymma då :/ Men tänk om hon verkligen vill kissa.. Fast nu sitter hon här i köket och tittar ut mot framsidan så jag tror att hon vill ut på promenad men jag hinner inte! :/

ÅÅÅÅH, ringde pappa nu för att fråga vart det trådlösa bredbandet var och han har det med sig -.- ! Och han är likdom i örebro och kommer hem medans jag är i skolan och jag ska ju direkt till tove sen så kommer inte hinna få det. DRYGT. Menmen tove har ju en dator så något inlägg kommer jag kunna skriva, men det kommer inte bli något plugg ikväll då ju.. Jobbigt!

Men nu måste jag skynda mig, även fast jag har all tid i världen på mornarna lyckas jag alltid bli superstressad på slutet. Vi hörs sen ikväll då ! puss & ha en bra dag :)



Älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0