det måste vara något fel!?

ååååh, min hund rymde IGEN. men har fått tag på henne och hon är inne nu. men hon rymmer sååfort hon får chansen hela tiden -.- hon hoppar upp på våran mur och vi har inte staket där uppe så då kutar hon till grannarnas grannars tomt, fram dit och tillbaka, om & om igen. skitunge! och hon struntar fullständigt i om man lockar med godis och leksaker, hon bara ignorerar mig. och är både snabb & stark så det är inte lätt att få tag på henne :@

aja, anyway. nu ska jag tina upp lite djupfryst broccoligratäng, mums :) sen fixa lite småsaker, sen är det dags att dra till skolan! och som jag skrev igårkväll så är det engelska muntliga nationella idag :(( men det är skönt att det bara kommer vara jag och jenny som pratar inför läraren, då är det mer avslappnat.

såhär ser jag ut idag i alla fall :)

halsband - mammas gamla  skjorta - herravdelningen h&m 149kr  linne - gina tricot 99kr  lackleggins - jc 199kr  skor - dinsko 449kr

halsband - mammas gamla
skjorta - h&m herravdelningen 149kr
vitt linne under - gina tricot 99kr
lackleggins - jc 199kr
skor - dinsko 449kr

det här blir sista inlägget för nu, hörs igen ikväll när jag kommer hem från skolan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0