DEN GLADA NYHETEN

Okej nu är det dags att jag berättar vad som hände i fredagskväll! Det är så att jag och Tove har velat åka utomlands nu i sommar med bara vänner and no parents. Och i somras var vi i Alanya, Turkiet med våra mammor och då bara kände vi hur kul det skulle vara att återvända dit denna sommar med kompisar! Det var en underbar strand där, skitbra hotell, helt otrolig amazing båttur som tog hela dagen, ett skum-disco som heter Robin Hood som vi dock aldrig fick gå på men vill göra nu i sommar, träffade härliga människor och sen var det dom här fantastiska kareokebarerna. Bara gay-killar som körde på, dom dansade som galningar, jag och Tove joinade dom med att gå upp och dansa någon konstig kycklingdans - dom dansade även på baren :p Skitskoj verkligen! Och alltså vill vi dit i år igen. Och vi har försökt övertala våran päron till att få åka dit själva i typ ett år nu. Ni kanske fattar vart det här leder? Nu är det bekräftat VI FÅR ÅKA! Amaaagaaad! OCHOCHOCH, det som är helt galet är att pappa sa: Om du lyckas hitta ett jobb, eller även om jag eller mamma lyckas hitta ett jobb åt dig så betalar jag resan. Liksom whaaaaaat?! Förut har dom sagt: Du kanske får åka om du lyckas hitta ett jobb så du kan betala resan. Nu ska jag hitta ett jobb OCH DÅ betalar pappa resan :p jag är så stört glad! Och mamma som ändå har varit lite mer emot det än pappa sa liksom: Det är klart att du ska få åka utomlands själv nu i sommar om du verkligen vill det och känner att du klarar av det. Fatta what a night! Jag var i chocktillstånd, och jag fattar inte hur man kan ha såå grymma föräldrar!! Men en sak som också är bra, är ju att jag och Tove redan har varit där. Så det kommer inte vara helt främmande och vi vet typ vart allt ligger. Det tycker även jag är jättebra, det känns lite mer tryggt. Och personalen på hotellet var jättesnälla så det är bra.
ÅÅÅÅH jag är så lycklig hihi ursäkta. Stört taggad är jag också, för jag vill bara bevisa för mina föräldrar att jag verkligen kommer klara det! Jag har rest utomlands med familjen minst en gång varje år sen jag var liten, så jag känner att jag vet hur det mesta ska gå till. Jag kommer att vara 17 år när vi åker så det kanske inte är världens grej att jag får åka ensam med kompisar till ett annat land då men ändå (a) Tove och några till kommer vara 18 år så dom får ju bara dom skaffar jobb. Och det är det vi alla måste göra annars blir det ju ingen resa hehe.. Juste det är ju fler som ska med, hoppas på att det blir några av Toves kompisar, och sen Mickis och Frida F av mina kompisar. Sen träffade även jag och Tove två brorsor där förra sommaren som vi ska försöka få dit igen ;)



SORRY FÖR ETT ONÖDIGT LÅNGT INLÄGG, MEN JAG ÄR GLAD HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0