crappy uppdatering!

Hej, mitt första inlägg för idag är klockan halv elva på kvällen - lyckat! Vet inte varför jag inte skrev när jag kom hem men har känt mig så seg så hade ingen lust.. Lite kort om dagen dåra, jag har varit i skolan och sen utvecklingssamtal. Ingen intressant dag hehe. Samtalet gick grejt och mamma är så stolt över sin dotters betyg (hum?) - klart jag också är nöjd men har fortfarande mycket kvar att göra för att få de betyg jag vill ha i slutändan. Bara att köra på de här sista veckorna innan jul! Hehe blev också busted med lite frånvaro på två spanskalektioner men hade inget försvar, sa bara shit happens. Nejdå, men min coach och mamma blev inte sura/besvikna - det är en bra frånvaro för att ha gått nästan en hel termin haha. Efter samtalet åkte jag och mamma och handlade middag indigrienser till middagen, det blev ceasarsallade, mitt önskemål! Och gott var det må jag säga. Köpte även hem riskakor (har väl inte köpt hem såna på flera år), som jag har knaprat på nu ikväll. Har även ätit mandariner!

Jag har tänkt att jag ska sova senast elva. Tror ni jag hinner? Jag ska tvätta håret en snabbis och plugga matte haha, lycka till. Jag har nämligen matteprov imorn och jag kan ingenting. Yey. Men det får gå som det går, vad ska man göra. Bra start på den nya satsningen på skolan.. Not.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0