burrrr

Hej! Jag kom precis hem från en mysig tripp i Vällingby med Jenny :) Vi tittade i de flesta affärerna och körde på stort på donken hehe.. Blev ingen mysig Wayne's-fika utan min fettoaptit tog över. Jag hittade lite tips på julklappar till bland annat mormor och mig själv hehe. Tog kort på allt så att jag kunde visa mamma fast glömde ta kort på en ursnygg mörk jeansskjorta från top shop som jag definitivt vill ha. Kan inte köpa den själv för den kostar 499 kr så får önska mig den ;) Sen hittade jag även en brosch, ett läppstift och en speciell krokhängare haha. Åter igen fanns inte dom gråa tyg-uggsen jag vill ha på top shop, måste verkligen prova dom så jag vet vilken storlek jag vill ha. Men får åka till stan i veckan och leta. Ett litet köp blev det idag, vaniljljus! Har velat ha det, och köpte ett nio-pack för 19 kr på lagerhaus. Jenny fick med sig hem ett likadant pack fast med äppeldoft, mums. Och sen köpte hon även ett par ursöta uggsliknande tofflor från top shop som hon ska ha inomhus.

Det var ett väldigt tråkigt väder ute idag att bero på ingenting, tjock dimma så man såg inte så långt och sen var det kalllllt. Kan ju ha berott på att jag bara hade strumpbyxor, tunn tröja och skinnjacka hehe men ändå. Sen nu när jag kom hem var mitt fönster i rummet vidöppet så skynda att byta om till mjukisar så nu sitter jag här i mina sjöna bralluxer och ett glas juice!

pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0