mörka & kalla vinterkvällar

nu är jag hemma från en lång dag i skolan, och har inte ätit på sju timmar, gissa om jag är hungrig? -.- men vilken tur då för mamma kommer snart hem med sushi :D ingen vanlig tisdag utan sushi ju.

ikväll tänkte jag plugga. har ju redovisningen på måndag och känner att det är dags att komma igång på riktigt nu! jag ska leta fakta om thailands handel, ekonomi m.m. så det är inte så jättemycket jag ska göra ikväll, gruppen får köra hårt imorn på lektionen istället :)
för att byta samtalsämne så usch vad det har blivit mörkt ute! så himla drygt att åka hem när det är kolsvart efter skolan, plus att det är kallllt :( vill att julen ska komma snabbt, så att vinter sen kan börja avta lika snabbt som den kom.
hehe det här inlägget blev inte så bra men ska äta nu och kommer strax tillbaka!

juste engelska muntliga gick åt helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0