ångest inför imorn

Ikväll har jag varit ute på ungefär en timme och en kvarts promenad med Chilli. Hehe blev lite (eller ganska mycket) mer än planerat men det var för att jag och Jenny träffades och pratade :) Jag har en spanska-läxa tills imorn men har inte gjort den.. det var meningen att jag skulle ha översatt en spansk text till svenska men seriöst vem pallar -.- Vet inte riktigt vad jag ska ha för bortförklaring imorn dock :S..

Att bero på imorn så ska vi ta influensan-sprutan i skolan............... Jag som hatar sprutor :( men får väl helt enkelt suck it up and be a man about it! Vi tjejer får stötta varandra hehe.

Nu ska jag försöka göra mig i ordning så fort som möjligt så att jag kan sova! Är jättetrött. Nej men juste glömde ju skriva att jag gjorde lite småshopping i Vällingby idag. Köpte svarta lite tjockare strumpbyxor och ett svart längre linne med silverkedjor på (svårt att förklara) men visar imorn! ;)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0