Grattis pappa! <3

Dålig uppdatering senaste dagarna men internet har varit cp och har inte haft någon lust att sätta igång datorn. Jag har även varit upptagen med julklappsshopping, paketinslagning, julfikor och att umgås med släkten som har kommit ner hit från norrland :) Imorgon är det julafton, och jag har en halv present kvar att köpa i Vällingby idag. Hm vad ska jag mer göra idag; duscha & tvätta håret, slå in sista julklappen, åka till Vällingby, träffa Jenny, välja kläder tills ikväll och fira pappa och Tomas! Haha för idag fyller min pappa och hans tvillingbror 51 år så vi ska fira dom här hos oss och julafton imorn hos kusinerna. Vi gör alltid så, nästa år blir det födelsedagsfirande hos dom och julafton hos oss.



I år köpte jag en rulle eget inslagspapper, med cupcakes på! Nu vet alla att paketet är från mig för mina ser likadana ut. Eller snörena är lite olika, rosa till mormor, limegrönt till brorsan och både och till mamma & pappas present hehe.



Igårkväll kom farmor & farfar över med en godispåse! Den innehöll en chokladtomte, lösviktsgodis och naturgodis. Mums.

Nu ska jag titta lite på tv och sen bär det av mot Vällingby puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0