Tatueringstid bokad!!

Life feels pretty good right now! Färgar håret rött på ons (finally) och jag och Tove har bokat tatueringstid till när hon kommer ner till Sthlm runt 18 mars då min skiva är :D Skittaggad på att tatuera mig igen! Och den här tatueringen kommer vara en av de tatueringar jag gör som betyder mest. Jag och Tovis ska tatuera in varandras personnummer i romerska siffror. Yeyey, can't wait! Placeringen för min del är inte helt 100 än, funderar på om jag ska ha den på högra innerarmen, har velat har en tatuering där ett tag. Skulle nog vara snyggt! Vi ska tatuera oss den 16e & 17e mars, fanns tyvärr inte tider direkt efter varandra samma dag.

Denna helg har det varit jobb för mig både lör och sön. Tidiga mornar som satan men det har funkat bra, kändes skönt att inte vara bakis på jobbet haha och känna mig relativt utvilad. Igårkväll var jag hemma hos Frida F och firade henne som snart fyller 19! Blev middag där och sedan partaj. Dock var jag supertrött och seg redan innan jag kom dit och mådde inte så bra så drack två öl och stannade till ca halv tolv, tolv tror jag sen ville jag bara hem och sova hehe. Upp 5 imorse.. Så har sovit typ hela dagen efter jag kom hem.



Nu ska jag försöka sätta igång att plugga inför Naturkunskaps provet imorn, shoot me.. Kommer aldrig få in all fakta i huvudet på så kort tid. Hej IG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0