Jag har inte glömt bort bloggen, eller okej lite

Jag har typ helt slutat blogga nu, det höll ju länge höhö. Nejmen jag återgår till att bara blogga någon gång ibland, när jag känner för det. Det var därför jag började blogga från första början, bara för att få skriva av mig ibland och ha något att läsa när jag bli äldre, hehe. Nu de senaste veckorna efter att jag kom hem från Egypten har jag halvt glömt bort att jag har en blogg, jag har inte känt ett behov av att blogga heller. Jag är lat :)
Men nu tänkte jag att det kanske var dags att skriva ett litet inlägg om den kommande helgen (freeedag imorn) !
Imorn ska jag bara vara hemma på kvällen tänkte jag, slutar fem, kommer hem runt sex och sen kommer jag vara helt slut efter en veckas skola så det ska bli skönt att bara slappa hemma själv. Jag har dock en stor historiainlämning tills på söndag så borde nog arbeta lite på den. Sen på lördag dag ska jag fortsätta plugga historia och städa mitt bombnedslag till rum, rolig helg än så länge va? Nejmen på dagen ska jag även förbereda mig inför kvällen hehe.

På lördag kväll ska nämligen några brudar dra till Vaxholm och parta! Det ska bli skitskoj för tror vi är runt 10 tjejer och sen minst lika många killar kommer det vara i Freppas lägenhet. Sen blir det nog att vandra runt ute hela natten (däcka på donken på fridhemsplan, öppet 24/7). Så det kommer bli apnice verkligen!



Bjuder på en bild från Egypten, vill tillbaka till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0